Friday 13 May 2016

אילה כהן מאפרת מקצועית על חברת איפור ממש טובה



אוי כמה שאני הולכת לאהוב את המאמר הבא שאני הולכת לכתוב ואתם יודעים למה , כי אני מצאתי חברה של איפור ,שאני בתור מאפרת מקצועית מאוד אוהבת להשתמש בהם על לקוחות שלא הקטע הטוב שרוב המוצרים שלהם לא נופלים ברמה מהמוצרים של החברות הגדולות והבולטים שבהם הוא הצלליות של האיפור ,שהם בגדר חלומה של כול מאפרת מקצועית בארץ , כי קודם המגוון שם הוא עצום והם פשוט ידעו היטב איך לייצר את המגוון של אותם מוצרי איפור ,ובמיוחד את צלליות האיפור ,על החברה הזאת אתם בטח לא שמעתם אבל היא חברת איפור דיי נחשבת באירופה, וכול מי שהיא מאפרת מקצועית נחשבת בארץ אמורה להכיר את החברה הזאת , החברה הזאת ייחודית בכך שהיא מוציאה כול כמה זמן סגנונות שונים של מוצרי איפור ואחרי זה יותר לא מייצרת אותם היא בכך גורמת למעיין תופעה של אספנות של מוצרים שלהם , אני בתור מאפרת מקצועית לא מתביישת להגיד שאני מכורה לצלליות האיפור שלהם ,ואני לא מפספסת שום מוצר חדש שהם משווקים במיוחד עם זה צלליות איפור שאני יודעת שאם אני לא קונה את אותו מוצר שהם מוצאים אני קרוב לוודאי יצטרך לרדוף אחריו הרבה אחרי זה , וזה יהיה יקר בשבילי , ואני רוצה להיות מאפרת מקצועית מובילה ככה שזה קצת מבייש אותי שחסר לי מוצרים בתיק האיפור.
לחברה הזאת קוראים
SLEEK והם מוכרים את המוצרים שלהם רק דרך רשת האינטרנט , אני מזמינה משם להנאתי וכול מוצר שאני מזמינה מגיעה אליי בדואר אחרי תקופה קצרה יחסית.
צלליות האיפור שלהם – מדובר בצלליות איפור שהם בגדר של גוונים תואמים בכול פלטה של צלליות איפור , ולי זה מאוד עוזר בתור מאפרת מקצועית , הצלליות שלהם לרוב הם צלליות אבן, צלליות של אבקה הם בקושי מוצאים מוצרים חדשים ,הצלליות אלה מאוד איכותיות והם מאוד עמידות ,הגוונים של אותם צלליות איפור מאוד עשירים , ואני בתור מאפרת מקצועית מאוד מתחברת לצלליות של האיפור האלה , אני למעשה חושבת שזה הקו המוביל של חברת האיפור הזאת
בסיס האיפור שלהם – פה החברה קצת נפלה , אני לא יכולה להשים את בסיס האיפור מול החברות הגדולות ולהשוות ,אבל יחסית למחיר עבור מאפרת מקצועית מתחילה שרוצה לנסות איפור על עצמה , או על בנות מתנדבות זה אחלה כלי של מוצר איפור להשתמש בו למטרה הזאת.
שפתונים – אחלה מוצרים שיש להם בנושא הזה, אני מאפרת מקצועית כבר כול כך הרבה זמן ,ולא ראיתי שפתון שעולה כול כך זול אבל נותן תמורה טובה כזאת , אני אומרת שלכול מאפרת מקצועית באשר היא שווה לנסות את השפתון הזה.
יש עוד הרבה מוצרים של איפור באתר של החברה וכדאי לכם לנסות.
לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת מקצועית למעלה מ-13 שנה , לעוד סקירות שלי כנסו כאן לבלוג.

No comments:

Post a Comment