Monday 9 May 2016

סקירה של מוצרים בידי מאפרת מקצועית - שפתון שווה



אז אם אני עדיין בכול העניין של סיקור מוצרי איפור של חברות זולות ,שאני בתור מאפרת מקצועית לא מתביישת להשתמש בהם ,כי אני כול כך בטוחה באיכות שלהם ואני יודעת שהלקוחות שלי יאהבו את האיפור שאני עושה להם עם אותם מוצרים של איפור ,אני לא מאפרת מקצועית יחידה שעושה את השימוש באותם מוצרי איפור שאני הולכת לסקור , אני מכירה עוד מלא מאפרות שהם נחשבות ברמה מאוד גבוהה שגם הם עושות את השימוש במוצרים של אותה חברת איפור שאני משתמשת ,אני מכירה אפילו מאפרת מקצועית אחת שבאמת נחשבת כמי שמשקיעה בלקוחות שלה ובמיוחד בעמידות האיפור , והיא מאפרת את הלקוחה שלה , עם כמה מוצרים של חברות כאלה , ואת האמת יש פעמים שגם אני בתור מאפרת מקצועית בוחרת לאפר בצורה טובה אבל עם מוצרי איפור חלופיים, ואני רוצה להתחיל עם בסקירה של אותם מוצרי איפור ואני מקווה שאתם מבינים שזה לא עניין של חסכון כלשהוא ,אלה אני רוצה להיות מאפרת מקצועית הכי טובה שיש , ולכן אני שואפת להגיע לתוצאות הכי טובות באיפור , ורק בגלל זה אני רוכשת את אותם מוצרי איפור חלופיים , וזה על מנת שיביאו לי את התוצאות הכי טובות.
המוצר הראשון שאני רוצה לסקור הוא השפתון של חברת קרליין – את החברה הזאת אני מכירה מזמן זה לא רק חברה לאיפור , אלה לעוד מוצרי יופי וקוסמטיקה , אני בתור מאפרת מקצועית כמעט ולא משתמשת במוצרי איפור של החברה הזאת , כי ביחס למוצרי איפור שלי ,הם לא ברמה ולא באיכות , אבל השפתון של חברת קרליין עושה שם טוב לחברה הגדולה הזאת , והוא מביא אתו שלל תכונות שאני לא מבינה איך החברות הגדולות לא השכילו להשיג , מעבר לזה שהעמידות שלו נמדדת בצורה נדירה ,ואין כמעט שפתון שיכול להתחרות בעמידות של השפתון הזה , יש לשפתון הזה גם מראה מאוד קטיפתי כאשר אני מאפרת אתו בחורה, התוצאות שאני מקבלת לאחר שאני מאפרת לקוחה עם השפתון הזה גורם לי פשוט להיות מאפרת מקצועית הרבה יותר טובה , ועל זה אני פשוט, לא מוותרת ,אז נכון תג המחיר של השפתון הזה יקר יחסית ועוד בהשוואה למוצרים אחרים של החברה או הזאת או בכלל הוא מאוד יקר בהשוואה למוצרי איפור של חברות אחרות ,אך היעלות שלו , והיתרונות הרבים שהשפתון של האיפור הזה נושא אתו , יכול להביא אותך לרמה גבוהה בהחלט ,ולי זה אומר הרבה בתור מאפרת מקצועית, עוד דבר אחד שדיי התאכזבתי ,והוא שרק ברשתות הפארם הגדולות הצלחתי להשיג אותו, מה שגרם לי לנדוד ברחבי האינטרנט של חוץ לארץ וזה על מנת למצוא את השפתון במחיר יותר זול ממה שנמכר כאן בישראל.
אני עוד יסקור עוד כמה מצורים אני חושבת שאהבתם את הסקירה הזאת , לי קוראים אילה כהן, אני מאפרת מקצועית עד הבית, תהיו מעודכנים

No comments:

Post a Comment