Thursday 21 April 2016

מאפרת מקצועית - מדברת על היתרון בשכירת שירות ליווי מאפרת ביום החתונה



והיום אני רוצה לדבר אתכם על החשובות של לווי כלה גם אחרי שאפרתי אותה בתור מאפרת מקצועית ,אני לא אוהבת ואני אפילו דיי דוחה את העניין של לשווק את סוגי המוצרים או השירותים שאני עושה בתור מאפרת מקצועית עד הבית בכול המאמרים של האיפור שלי ,אבל אני יודעת שיש הרבה כלות שלא רוצות את השירות הזה ,ואני כן רוצה לעניין אותם בכול היתרון הגדול הזה ,את לא חייבים לשכור את השירות שלי של מאפרת מקצועית עד הבית למטרה הזאת , באם את שוכרים שירות של מישהי אחרת בתחום האיפור שהיא גם במקרה מאפרת מקצועית עד הבית  שאני אומרת זה שיהיה לכם מאוד קל עם השירות הזה שאת הסיבות לכדאיות אני מאוד רוצה לשתף אתכם כאן במאמר הקצר הזה.
יום החתונה הוא יום ארוך, את מתחילה אותו בבוקר מוקדם , ואני מסיימת אותו מאוד מאוחר ,ואני כבר מדברת על האירוע עצמו ,המעמד הוא מאוד קשה ,את מאוד מתרגשת ,את צריכה שהכול יהיה מושלם, כי את היום הזה את הולכת לזכור לכול החיים שלך , ואת צריכה שזה יצא הכי טוב שרק אפשר , עכשיו אני יודעת שלכול החלק הזה התור מאפרת מקצועית עד הבית אני פחות שייכת אבל אני במסגרת השירות הזה יצא לי להרגיש את ההרגשות שכול כלה מרגישה , וחוץ מזה גם אני נשואה וגם אני עברתי את זה , גם אז שהתחתנתי התעסקתי אפילו באיפור , וגם אני שלא רציתי להיכנס ללחץ שכרתי מאפרת מקצועית עד הבית ,לא רציתי להתעסק בזהה בעצמי ולא רציתי לאפר את עצמי, פשוט שכרתי מאפרת וזה תאמינו לי ,חסך לי פשוט המון כאבי ראש שלא רציתי לשאת באותו יום.
ועדיין נשאלת השאלה למה ליווי של מאפרת מקצועית עד הבית  לכול היום יהיה טוב – אז ככה אירוע הוא מאוד מרגש ,הוא גם נעשה בחלקו בחוץ , באם זה למשל כאשר אתם עושים צילומי חוץ ,ובחוץ חם ואת צריכה שיהיו קצת תיקונים של איפור ,הרי אם לא שכרת מאפרת מקצועית עד הבית ,אתם תצטרכי לתקן את האיפור בעצמך ,ואני לא חושבת שאת תעשי את זה טוב , לכן יש מאפרת מקצועית עד הבית לידך שעושה את העבודה בצורה מאוד איכותית וברורה .
גם חוץ מזה את הולכת להתרגש הרבה , ומן הסתם דמעות של אושר יזלגו מהעניים שלך ,ואני כמעט לא מכירה כלה שהתרגשה ככה , ובכן איפור לא אוהב דמעות אין מה לעשות , ומי אם לא אחת כמוני שהיא מאפרת מקצועית עד הבית תתקן את האיפור בצורה הכי טובה ?. יש עוד הרבה סיבות ויתרונות לכך , העלות היא לא גבוהה , היא לכול היותר 500 שקל תוספת, וזה עד החופה עצמה , אני חושבת שזה מאוד שווה.
לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת מקצועית עד הבית בעצמי ,אשמח שירות אישי ומסור לכול כלה

No comments:

Post a Comment