Friday 15 April 2016

מאפרת מקצועית - בישול ואיפור



יש הרבה שילובים שאני עושה בתור מאפרת מקצועית ,בתוך המקצוע של האיפור , ואני עושה אותם ממש טוב ,כי אני מאוד טובה במה שאני עושה ובעיקר בזה שאני רוב החיים שלי הייתי מאפרת מקצועית, אבל להגיד שזה רק הדבר היחידי שרץ לי בראש , ושאני לא מתעסקת בכלום חוץ מאיפור זה לא דבר נכון בכלל כי זה מאוד שטחי להתעסק רק באיפור או רק בנושא מסוים ,יש עוד הרבה דברים שאני חושבת שאני עושה חוץ מלהיות  מאפרת מקצועית וזה כול העניין שאני גם יודעת לבשל , ואני עושה את זה לא פחות טוב מאיפור, ואני גם מצאתי דרך מצוינת איך לגרום לשני הדברים להיראות טוב איך להיות גם מאפרת מקצועית ממש טובה , לבשלנית שבעלה כול הזמן מתרגש מהמאכלים שאני עושה.
כול העניין בגדול וביותר נכון בתמציתיות הוא להיות יצירתית , למשל כאשר אני מבשלת אני נזכרת איך אני מאפרת בדרך כלל מישהי ,איך אני מחפשת את ההרמוניה הנכונה בצבעים של האיפור ,ואיך אני שמה את כול הדגשים של מאפרת מקצועית באיפור שאני עושה ,וככה אני מביאה את זה לבישול ,שם אני משתדלת שכול מוצרי הבישול שבהם אני משתמשת יהיו בהרמוניה נכונה כמו באיפור שאני עושה.
זה נכון שבעולם הבישול יש הרבה פעמים ניגודיות ,אני רואה שפים אפילו מפארים את זה ואני ייתן לדוגמא את כול העניין של חמוץ מתוק וכאלה.
אם אתם חושבים שזה לא קיים בעולם האיפור אתם טועים , אז נכון שמקובל אצל כול מאפרת מקצועית לאפר בחורה עם קו מסוים של צבעי איפור , ולא לחרוג מהקו הזה אחרת נכנסים לאזור מסוכן שבו האיפור הרגע עשית , ואמור לתת לך פוש לעסק של מאפרת מקצועית שלך , יכול להרוס לך הכול. אבל אם את משתמשת בזה בחכמה , ואתם יודעת לתת בדיוק את הגוונים האלה של האיפור שהם אולי קצת מנוגדים אחד לשני, אם תדעי בתור מאפרת מקצועית מידי פעם לשלב את זה את גדולה מהחיים, זה כול העניין בעולם האיפור ורק ככה בדרך הזאת את יכולה להביא את עצמך לרמה של מאפרת מקצועית שתמיד חלמת עליה, והשם של כול העניין הזה הוא משחק נכון עם הגוונים, וכמובן עם הכמות שעליה בכלל לא דיברנו.
אם את משתמשת בכמות נכונה של מוצרי איפור ולא מעמיסה יותר מידי, יחד עם שילוב נכון של גווני איפור את מביאה את עצמך לרמה של מאפרת מקצועית ,אם לא תשכילי לעשות את זה ,אני יכולה להבטיח לך דבר אחד לא רק שרמה שלך תרד עם השנים ,כי מן הסתם יהיו לך הרבה לקוחות מבואסים ,את גם לא תהי מאפרת מקצועית בכלל , וחבל.
אני מקווה שהצלחתי להעביר את התובנה הזאת במאמר הזה , לי קוראים אילה כהן ואני כמו שציינתי ובטח הבנתם מאפרת מקצועית ,אנה שתפו את המאמר הזה

1 comment:

  1. אחלה מאמר אילה אני מאוד התחברתי אליו

    ReplyDelete