Friday 8 April 2016

מאפרת עד הבית -איפור בטווחים קצרים

שאני יודעת בתור מאפרת עד הבית זה שאין שום תחליף לעבודת איכות, אם את רוצה שהאיפור שלך באמת יצא טוב את מוכרחת גם להשקיע בו כמו שצריך, כאשר אני מאפרתעד הבית למישהי ואני מאפרת אותה אני נחשפת לעובדה הזאת הכי טוב שרק אפשר, כי אני יודעת בוודאות שאם לא אני הייתי מאפרת אותה היא הייתה מאפרת את עצמה בצורה מהירה ולא איכותית.
אבל מה לעשות את לא יכולה לשכור כול הזמן שירות של מאפרת עד הבית על מנת לאפר אותך בזמן קצר, ועוד יותר מי זה גם אם את מאפרת את עצמך, אין שום מצב בעולם שאת תצליחי לעשות את זה בצורה מהירה במידה ואין לך זמן ,בצורה איכותית ללא הנחיה של מאפרת עד הבית כמוני.
אני ברשותך במאמר הבא של האיפור רוצה לעסוק באיפור תוך זמן קצר , איפור שיגרום לך קודם כול להיראות במיטבך , ודבר שני ,יקצץ לך את הזמן שאת צריכה להשקיע באיפור בזמנים לחוצים.
לפני שאני מתחילה אני רוצה להגיש משהו.  אני מאפרת עד הבית למעלה מ-13 שנה ,כול איפור שאני עושה אני נותנת את הלב על מנת שיצא כמו שצריך, איפור לזמן קצר ,הוא לא איפור איכותי ,ואני לא הכי מחוברת אליו, לכן רק אם אין לך זמן הייתי ממליצה להשתמש במאמר הבא של האיפור הבא.
איפור מהיר – דבר ראשון כול מה שאת צריכה ,וזה צריך להיות פרוס לפניך זה את המוצרים שאצלי גם בתור מאפרת עד הבית הם חובה , וזה : קרם לחות, שפתון מט, סומק , שני צלליות איפור ,ועיפרון תוחם, את שאר מוצרי האיפור שאני משתמשת בתור מאפרת עד הבית בזמן עבודה רגילה ובגלל שזה איפור לא רגיל, לצערי אין צורך בהם.
שלב ראשון קרם לחות – על פנים נקיות בלבד, ומן הסתם אני הייתי ממליצה בתור מאפרת עד הבית להשתמש בסבון פנים ,אבל מגבוני איפור זה יותר מהיר ,אז לכי על זה, רק שיהיו נקיות הפנים שלך.
את קרם הלחות את תחילה מניחה בנקודות ורק אחרי זה מורחת בעדינות עד היספגות מושלמת בעור.
שלב שני – שפתון – בגלל שזה איפור מהיר אני יעשה משהו שאני לא נוהגת לעשות וזה לעשות שני שימושים לשפתון הוא ישמש גם סומק וגם שפתון. אני כמובן מאפרת עם השפתון את השפתיים בצורה יסודית ,ואחרי זה לוקחת עם אצבע נקייה מעט מהשפתון ומאפרת את החיים עם האצבעות.
שלב שלישי – מאפרת את העניים עם צלליות איפור ,בתור מאפרת עד הבית הייתי ממליצה להשתמש בגוונים דומים ככל האפשר ולמרות שהאיפור מהיר ,לטשטש ביניהם ככל הניתן.
זהו נשאר עיפרון האיפור אתו את מתחמת בזהירות את העניים , ואת הגבות כמובן
אני יודעת שזה היה קצר ,אבל זה נקרא איפור מהיר. לי קוראים אילה כהן אני מאפרת עד הבית למעלה מ-13 שנים אשמח לכול יצירת קשר.

2 comments:

  1. איזה מאמר אליפות עולם באמת שמאוד התחברתי אליו

    ReplyDelete
  2. כן בהחלט מאמר מאוד חיובי

    ReplyDelete