Thursday 31 March 2016

למה לבחור אותי בתור מאפרת מקצועית עד הבית



שלום קוראים לי אילה כהן ואני מאפרת מקצועית כבר למעלה מ13 שנה ,היום רציתי לדבר אתכם למה כדאי לכם להזמין את השירות שלי שהוא שירות של איפור עד הבית על כול פני שירות אחר, ומה היתרון הכי גדול להזמין שירות של מאפרת מקצועית שמגיעה עד לבית של הלקוחה, אני ינסה להביא דוגמאות משיטות אחרות של סלוני כלות של איפור או למשל מאפרות אחרות שלא מוכנות לבוא עד לבית של הלקוחה ולהעניק שירות מהיר ואיכותי של איפור  כמו שאני עושה בתור מאפרת מקצועית , אלה שהלקוחה עצמה תבוא לאיפה שהיא נמצאת ורק שם היא תיתן לה שירות של איפור או תסרוקות.

למה גם עוד שווה למשל לקרוא לי בתור מאפרת מקצועית ומעצבת שיער בכירה עד הבית ,אני יכולה להבטיח לכם שיש לעניין הזה עוד הרבה יתרונות ואני רוצה לגעת בהם במאמר הזה.

ראשית כול אני יגע למה כדאי להזמין אותי בתור מאפרת מקצועית שמגיעה עד הבית – היתרון הכי גדול שלי ,שאני מגיעה עד לבית של הלקוחה ,ומעניקה לה יחס אישי, בניגוד למשל לסלוני כלות אחרים ,שבהם יש הרבה פעמים שאת לא הכלה היחידה , ואת צריכה לחלוק את הפוקוס, והתעניינות של בעל העסק עם עוד כלות אחרות , אצלי אין את הדברים האלה ,כאשר את כלה ואת קוראת לי , אני מגיעה עד אליך , ואני רק מאפרת מקצועית שלך ,ולא של אף כלה אחרת ככה שכול הפוקוס והתעניינות שלי היא אך ורק בך ולא באף אחת אחרת.
כמו כן אם את לא כלה, ואת הולכת להתאפר בסלון יופי ואת רוצה מאפרת מקצועית שתאפר אותך לאיפור ערב ,את קרוב לוודאי תרצי שהכול יהיה מהר וביחס אישי ,ואת זה אני לא חושבת שתקבלי כאשר את תתאפרי בסלון יופי של מאפרת מקצועית רגילה ,אני לעומת זאת יאפר אותך בשעה שהכי נוח לך , את לא תצטרכי לחכות בסלון יופי לתור שלך , והכי חשוב ואני אומרת את זה בתפקיד של מאפרת מקצועית , הרעש וההמולה שם לא יהיו כאשר אני יהיה שם ויאפר אותך.

ניידות –אז היתרון הכי גדול שלי הוא זה שאני מאפרת מקצועית עד הבית לכול חלקי הארץ , ככה שאני יכולה לאפר אותך בכול מקום ובכול שעה, את יכולה פשוט להתארגן שאת רוצה ואני פשוט יגיע לאותו מקום ויעניק לך שירות של מאפרת מקצועית מאוד איכותי , מה גם שאני מעצבת שיער בכירה ,ואני פשוט יכולה לתת לך חבילה של יופי ממש טובה. ולא רק איפור וישער אלה גם עיצוב ציפורניים ,גבות שחלק מהשירותים האלה אני מעניקה חינם, במסגרת השירות של מאפרת מקצועית עד הבית ,ובמידה ואכן מזמינים אותי לשירות של איפור עד הבית.

עוד דבר שאני רוצה להגיד וזה שבניגוד לכול מאפרת מקצועית אחרת המחירים שלי זולים יותר בגלל שאני לא שוכרת מקום, ואין לי פקידה , הכול אני עושה בעצמי ,ככה שהכול מתקזז ונעשה למחיר ממש תחרותי.

אני ממש שמחתי לכתוב את המאמר הזה  , לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת מקצועית כמו שציינתי כבר 13 שנה

2 comments:

  1. אין את מאפרת מקצועית מספר אחת בארץ אין דברים כאלה

    ReplyDelete
  2. אני באמת אהבתי מה שכתוב פה כול הכבוד לך אילה

    ReplyDelete